Hoe het begon…
Jilis van Mourik: Samen met mijn vader sleutelde ik al op jonge leeftijd aan auto’s, de monteursopleiding was dan ook vanzelfsprekend, in 2002 ronde ik mijn laatste opleiding af.
Officieel een eigen bedrijf
Na een aantal jaren vanuit mijn vaders schuur werken was het tijd voor een professionele ruimte. In 2011 betrokken we Gerdinas Hof 45, een echt autobedrijf.
Een eigen pand
Na 4 jaar werd de ruimte al weer te klein en betrokken we Gerdinas hof 33-35 een grote stap voortuit met maar liefst 7.000m2 buitenterrein waarvan ruim 3.000m2 bebouwd.
Verbouwing
Een grote verbouwing, de showroom wordt voorzien van glazen puien langs de provinciale weg en er wordt een moderne carwash gebouwd.
Leerdam
Toen de kans zich aandeed om in Leerdam een autobedrijf over te nemen grepen we die kans, vanuit twee vestigingen kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn.
Onze eerste vestiging in Geldermalsen, full service inclusief carwash.
Team Jilis
Enthousiaste en betrokken vakmensen
Jilis Autobedrijven
Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.
Service die bijblijft
Alle monteurs volgen meerdere keren per jaar trainingen over uiteenlopende onderwerpen. Maar liefst vijf monteurs mogen zich diagnose-expert noemen. Zo kunnen we de klanten blijvend van dienst zijn met de nieuwste technieken. Ook zijn we scherp op preventief onderhoud, met als doel problemen en dus onnodige kosten te voorkomen. Bij het inplannen van een auto voor een grote of kleine beurt, zien we wat er vorig jaar gebeurd is. En wat er nú moet gebeuren. We overleggen dat met de klant; die beslist uiteindelijk wat we wel en niet doen. Goed onderhoud loont. Altijd.
Transparante en eerlijke prijzen
Onze transparantie onderscheidt ons van veel andere bedrijven. Autorijden is niet goedkoop, dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom luisteren wij naar uw wensen en denken graag met u mee. Wij controleren uw auto grondig, ook op preventief onderhoud, en geven goed onderbouwd advies. Pas na uw toestemming gaan we aan het werk. Als we tijdens het werk een ander mankement ontdekken, overleggen we eerst met u. Wanneer het financieel wat minder goed uitkomt, bespreken we wat we kunnen uitstellen. Zo komen we tot de beste oplossing voor uw auto en uw portemonnee. U ziet het terug op een begrijpelijke factuur, die altijd overeenkomt met de prijsopgaaf vooraf.